7 november 2009

Starbucks


Igår föll jag för trycket från västerlandet. Jag fikade på Starbucks. De hade julpyntat! Var inte det lite tidigt? Men det gör de väl på Ikea vid det här laget hemma också.

Efter Starbucks hittade jag en kille som hade en pool med tusen fiskar i på en bakgata. Där kunde man sätta i fötterna som fiskarna då åt på. 30 kronor för 15 min. Såklart jag testade. Jag har en bild, men jag vet inte om mina fötter ska finnas på bild på bloggen. Men om någon prompt vill se, hojta till! :)

2 kommentarer:

magnussones sa...

Hej Malin.
Ser att du mår bra och får uppleva en massa. Självklart vill jag se när fiskarna knaprar på dina fötter. Det ser jag fram emot. Hur går det med jobbet. Får du kvinnor att intervjua?
Här har de börjat julpynta för fulla muggar.
Vi hörs
Kram
Meta

M sa...

Ja, det är härligt här! Nu är jag tillbaka i Chiang Mai igen. Kvinnorna jag intervjuat har varit otroligt tillmötesgående, mer än jag anat innan faktiskt. Det har varit otroligt intressant och kul!