31 december 2009

Koh Chang och delfiner i Chantaburi

Vi bor fortfarande kvar pa Koh Chang. I forrgar flyttade vi dock fran piren pa den sodra delen av on, till White Sand beach mer norrut. Har ar det vackert; en jattelang vit sandstrand och mer liv och rorelse (som pubar och folk) infor nyar. Ikvall ska vi fira nyarsafton har! Vi hoppas vi hittar en restaurang pa stranden ikvall. Alla restauranger flyttar ut pa stranden nar vattnet sjunker tillbaka pa kvallen. Jag ska ocksa akta mig for sandloppor som bits. Fy, vad de ar jobbiga! Andra klarar sig tydligen bra (M till exempel), men inte jag... Men men, nu har jag shoppat upp mig pa apoteket, sa nu ska de nog sluta.
Igar var vi ju ocksa och simmade med delfiner i Chantaburi pa fastlandet. Det var fantastiskt kul!

1 kommentar:

Alexander sa...

Häftigt :-)