13 november 2009

Åksjuketablett

Nu är jag tillbaka från byarna och är i Chiang Mai igen. Efter fyra timmar på en skumpig buss och två åksjuketabletter senare är jag dock rätt dåsig och smått ofokuserad. Ska försöka jobba lite i eftermiddag också, men får se hur det går.
Det jag har varit med om de senaste dagarna är rätt obeskrivbart. Det har varit fantastiskt kul, intressant och lärorikt. Både om den thailändska kulturen och den svenska. Jag och min tolk har utbytt erfarenheter och haft jättekul! Jag har insett att vi inte är speciellt olika fastän vi bor på olika sidor om vårt klot.
Jag får berätta mer när jag är piggare. Nu ska jag försöka få i mig något att äta först!

1 kommentar:

Rune sa...

Hej på dig igen.
Skjönt att du är tillbaka så att du är kontakt barku att det var en intresant resa som du har varit på

Krampå dig.