18 december 2006

Snart jul...

Snart är det jul! Äntligen, så skönt!

Har längtat efter den här ledigheten hur länge som helst nu. Det har varit så mycket den här hösten så jag har varit på väg att bli tokig ibland över hur jag ska hinna med allt. Både sämre saker (sjukt mycket plugg) och superbra saker (ny lägenhet bland annat) har gjort att jag knappt hunnit reflektera och ta in nya saker.

Förresten så har hela året varit så. Jag tror att det varit det bästa året i mitt liv, men det har också inneburit att det varit fullt upp med grejer hela tiden då det hänt så mycket. Så det känns verkligen att den här ledigheten är efterlängtad!

Våren kommer förhoppningsvis bli något lugnare rent pluggmässigt och jag ser verkligen fram emot att gå in i det nya året efter en lugn och skön julledighet där jag ska reflektera över alla bra saker det senaste året (läs: M, Asien, dykcert, klappa tigrar, kinesiska muren, Angkor, ny lägenhet....., skulle kunna fortsätta i oändlighet).

Imorrn bär det uppåt i riket!

God Jul om vi inte hörs innan!

Inga kommentarer: