15 december 2005

Testa nu!

Det här är riktigt kul. Fastnade här istället för att plugga makro! (Nähä?) Vet, det är inte så svårt att göra, men det här är faktiskt kul (till skillnad från dammsugning)! Se vilken kändis du ser ut som. Det finns 2400 bilder att välja på.

Första bilden var 71% lik Alicia Keys, och hon är ju helt ok. Skulle väl dock säga en aning mörkare än mig, but hey, det skulle jag inte tacka nej till.

Den andra var 63% lik Naomi Watts. Hon som spelar i King Kong.

Den tredje var 73% lik Elisha Cuthbert, ja, du vet dottern i tv-serien "24". Hon var förövrigt andrekandidat på de andra. Så är det någon får det väl bli hon.

http://www.myheritage.com/

5 kommentarer:

Martin Tollén sa...

Jag får bara upp en tom vit ruta när jag testar. Vet inte hur jag ska tolka det - det kanske mest avslöjar något om min utstrålning? Någon som har något tips (alternativt någon mer tilltalande tolkning?!)

M sa...

Knepigt, knepigt.. Prova länken och testa igen!

Martin Tollén sa...

Nytt test. Jag är fortfarande mest lik en vit rektangel. Tolkning?

Martin Tollén sa...

Nu har jag testat från en annan dator och då är jag till 56 procent lik den israeliske författaren David Grossman. I min look-alike lista finns även sådana som Elton John, Buckminster Fuller, John Cleese, Cameron Diaz (!), Ralph Nader och den tyske fotbollsmålvakten Oliver Kahn.

Martin Tollén sa...

Två kommentar till det du skrivit på min egen blogg:
1. Angående min likhet med Cameron Diaz: Jag har uppenbarligen kvaliteter du ännu inte upptäckt!
2. Andra gången jag testade var jag mest lik Rupert Murdoch...