20 juni 2005

Va fort det går...

Ännu en helg till ända. För att summera, fredagen ägnades åt Risk och pizza med några vänner. Var så nära att vinna, men när jag bara hade ett land kvar så tog Linus över.

Var tillbaka i Linköping på lördagen en sväng för att hämta grejer. Har aldrig sett Ryd så tomt! Saknar faktiskt redan att inte ha alla runtomkring. Hann med en sväng till Trosa på hemvägen också där vi köpte italienska skorpor. En trevlig, liten stad.

Men det är ändå skönt att vara hemma igen. Har solat idag och är numera brun som en pepparkaka. Har varit ute på cykelutflykt med min somriga, blåa, gamla damcykel också. Var sen och laddade kameran för sommarens händelser. Nu är jag redo! Så hela helgen kändes som en minisemester. Skönt, tror man behöver det ibland.

1 kommentar:

Kristin sa...

Blir du brun efter en dags solning så blir jag rejält avundsjuk. Har nog världens konstigaste solbränna i år. Har liksom bruna fläckar här och där, plus en härlig bondbränna... Men det är i alla fall mer än förra året då jag var likblek hela sommaren. =)